Vi söker en Ekonomiassistent/Office Manager till HowCom Group

DSCF2841.jpg

Är Du den vi söker? Vi söker en hungrig talang för rollen som kombinerad ekonomiassistent och Office manager till vårt kontor i city. Tycker du att det verkar lockande att jobba på en spännande och expansiv byråkoncern i en dynamisk miljö, är det dig vi söker!

Vem är du?  För att lyckas i rollen som ekonomiassistent och Office manager behöver du vara driven, noggrann, strukturerad och prestigelös. Du gillar att ha många bollar i luften, du är lösningsorienterad och service minded samt är inte rädd för att ställa frågor. Vi tror att du är en social och positiv person som kan stötta upp där det behövs.

Vad erbjuder vi? HowCom Group består av tre områden; mediebyrå, insikter och strategi samt datadriven design. Vi sitter i centrala Stockholm där vi erbjuder en fartfylld och kreativ miljö. I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med löpande uppgifter, främst kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring, avstämningar och i övrigt förekommande arbete på en ekonomiavdelning såsom administration och ad hoc uppgifter.

Rollen som Office manager innebär att du kommer att ha ansvar för vår reception under delar av dagen med uppgifter som att ta emot besökare, beställa inköp till kontoret samt andra förekommande receptionsuppgifter (dvs att få firman att fungera).

Du talar och skriver engelska obehindrat och är vass på Excel och får gärna vara bekant med Marathon, inte nödvändigtvis de 42 km utan snarare ekonomisystemet med samma namn. Vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet från liknande arbeten.

Låter det som att det här kan vara du? Tveka inte utan skicka in en ansökan till oss (vår ekonomichef), katarina.bohrens@howcom.se.

Varmt välkommen med din ansökan!