Det kan lätt bli kaotiskt när 30 personer delar kontor utan någon som håller ställningarna och samtidigt ser till att humöret är på topp. Isabelle som hittills axlat detta med bravur ska nu ut och resa jorden runt så vi behöver hitta hennes ersättare. Därför söker vi just nu efter dig!
Vad gör en Mood Manager? Det är glädjespridaren som tar emot våra besökare med ett leende på läpparna. En person som dagligen ser till att kontoret ser snyggt ut och alla möten rullar på friktionsfritt. Mood Managern fixar kundluncher, kickoffer och den bästa sommarfesten, men har även stenkoll på detaljer och är mån om att skapa rutiner för att få saker att fungera. Fast viktigast av allt, som Mood Manager älskar du människor och service och förstår när det är dags att rycka in både för kunder och kollegor som behöver din hjälp.
Vem är du? Du är personen som ser möjligheter när andra ser problem. Du är positiv, social och har en naturlig fallenhet för service. Samtidigt är du prestigelös och strukturerad, ingenting lämnas åt slumpen. Rollen är väldigt fri och variationen gör att varje dag blir unik vilket kräver eget ansvar och initiativförmåga. Utöver att du dagligen ser till att dina kollegor och besökare har det bra och att våra lokaler håller ett bra skick, kommer du även att bistå vår ekonomiavdelning med enklare uppgifter som kvittoredovisning och leverantörsreskontra. Det är högt och lågt helt enkelt.
Du uppmuntras att driva roliga och utvecklande projekt som mynnar ut i något givande för kollegor och kunder. Du är helt enkelt vår vardagshjälte som får allt det dagliga att flyta, varje dag.
Vilka är vi? HowCom är en byrågrupp som jobbar inom media, kommunikation, insikter och affärsutveckling. Vårt kontor ligger i centrala Stockholm vid ena hörnet av Humlegården. Vi erbjuder en fartfylld och kreativ miljö där vi dessutom tror att du kommer ha fantastiskt roligt på jobbet.
Låter det som att det här kan vara du? Skicka in en ansökan till stefan.zetterberg@howcom.se så tar vi en kaffe och pratar vidare.