Vi har den stora glädjen att meddela att Patrik Furuhagen börjar som Business Director på HowCom’s strategi- och varumärkesbyrå Evolution och kommer tillsammans med Niklas Hedberg ansvara för att vidareutveckla och stärka byråns strategiska kunderbjudande. Patrik kommer även ingå i ledningsgruppen för HowCom.
Patrik har över 20 års erfarenhet från ledande positioner inom marknadsföring, affärsutveckling och digitalisering på välmeriterade bolag. Senast som CMO på Apotea.se och innan dess har han arbetat på både lokal, nordisk och global nivå med bland annat Svenska Spel, Norwegian, Swedbank och Trygg-Hansa.
Patrik Furuhagen: ”Det känns väldigt kul att få börja jobba med det fantastiskt kompetenta teamet på HowCom – och med alla spännande kunder. HowCom har ett unikt hybriderbjudande som täcker hela vägen från insikt till strategi, affärsutveckling, media och marknadsföring. Ett erbjudande som ska bli en ynnest att nu få vidareutveckla tillsammans med alla duktiga kollegor.
HowCom har också ett unikt sätt att arbeta väldigt nära sina kunder, där jag hoppas kunna bidra till att vi nu kan närma oss än mer med min erfarenhet från kundsidan och från många olika branscher.”
Varmt välkommen Patrik!